Trampar på minor


Godmorgon alla härliga. Började dagen med att åka in till stan med Petter och ta en fika på Fotöljen. Skiter i hur många tusen kalorier den där halva kladdkakan innehöll, för just nu orkar jag inte bry mig om varken träning, kost eller hälsa. Sitter i skolan just nu, skjuter upp läxa efter läxa och ångesten bara växer. Hatar mig själv för att jag inte är som alla andra. Jag kan inte, hur mycket jag än vill bara koppla bort allting och plugga/ träna eller vad som helst. Jag tänker alltid för mycket. Det är verkligen en svaghet jag har.
En annan svaghet jag har är att jag aldrig planerar någonting. Eller jag försöker men det blir ändå aldrig som jag tänkt. Bla fick jag för mig i vintras/våras att jag inte skulle ta tid för ett sommarjobb. Nu inser jag att jag visst skulle ha det, och nu är det ju i princip försent. Kollade igenom min mail igår och hittade mailet ifrån Hollister. Är så jävla sugen på att logga in och anmäla mig som sommarjobbare på deras hemsida. Jag har ju trots allt lösenordet och allting! Dock är det verkligen inte min grej alls så tror inte jag kommer göra det, men jag behöver pengarna då jag evt ska båtluffa runt i Grekland i sommar. Fan vad jag vill göra det.

Kommentera här: