Svar på kommentarer

I och med den nya designen kan ni nu kommentera igen!! Jätte kul och har redan fått lite frågor så här kommer svaren på dem:

jobbar du med nått isf vad? :) 
Nej det gör jag inte, skulle dock verkligen vilja!! Men har inte alls tid för ett jobb. Speciellt inte när handbollen drar igång igen.
vilken skostorlek har du? :) 
39-40
hur träffades du och din pojkvän? :) 
Vi har en del gemensamma kompisar, fast vi hade aldrig träffats. Så en dag frågade han om vi kunde ta en fika. Jag ville egentligen inte men hade kommit till en punkt i mitt liv där jag kände att jag inte hade någonting att förlora. Så vi sågs och han förändrade allt 
Skulle du kunna länka din spotifylista?
Absolut! Här har du den: Rullar och här är min träningslista: Pungkross
är du rik? :) 
Haha nej 
Får du blogglön?
Får pengar ifrån videofyme eftersom jag lägger upp mina videoinlägg därigenom men inget annat!
vilken linje går du på? :) 
Sam/beteende plus handboll. Men har bojkottat hela handbollsdelen så har inte det alls i skolan. 
hur behandlar du ditt hår? :)
Hur mycket jag än försöker att ta hand om mitt hår, låta bli plåttången osv så slits det sjukt fort. Så jag behöver klippa mig minst varannan månad. Har dock slarvat jätte mycket nu med mitt hår så har inte klippt mig på ca 4månader. Förstår ni hur slitet det är!! Men använder Moruccan olja vilket är enlig mig den bästa håroljan, sen försöker jag komma ihåg att sova med fläta, inte platta håret, har i hårinpackningar ibland osv.
hur ofta ses du och din pojkvän?
Flera gånger i veckan, mellan 4-7 haha. Vi är helt beroende utav varandra och jag mår typ pyskiskt dåligt om jag inte träffar honom på en dag
hur lärde du känna Mimmi?
Gemensamma kompisar, plus att vi går i samma skola. 
Var har du köpt din svarta pälsväst?
Topshop
1 Anonym:

skriven

jag älskar verkligen din blogg och du inspirerar mig massvis! jag är precis som du en som har väldigt mycket på gång med träningar och skola samtidigt som jag har väldigt långt till skolan.. You go girl!

2 Anonym:

skriven

Vart har du köpt din longchamp väska? :)

Kommentera här: