Dagarna som gått

Skrev detta inlägg dagen innan Valborg.

Sedan mitt förra inlägg har det hänt lite saker. Bla, så sålde jag min JB biljett 10min innan konserten började. Fick höra ett besked som vände hela min värld upp och ner så jag kände det inte speciellt lockade att stå inne i Globen med alla andra 15 000 småtjejer. Istället hämtade Petter mig och vi myste med hans familj som vanligt och kollade film. Torsdagen spenderade jag med Mimmi och körde det värsta benpasset jag någonsin gjort. Hade tårar i ögonen genom sista setten, alltså ett väldigt givande pass! Sen blev det att fira med laget att vi vann SM guld. Blev äta ute på en restaurang sen blev vi hyllade i halvlek i semin mellan Lugi-Skuru i Eriksdalshallen (det riktiga firandet blir  nästa fredag då vi ska ha lagfest!) Därefter åkte jag hem till Petter så han fick ta hand om mig.
I fredags var jag ledig, så blev till att gymma, köpa en ny svart pälsväst och lägga mig tidigt. I lördags kom min favorit släkt hit. Alla vill att jag ska flytta till Västerås så jag kan vara barnvakt eftersom jag är kär i alla småbarnen och de i mig. Sen pluggade jag faktiskt till sent innan jag och mamma åkte till Södertälje för att hämta upp Petter vid 2 på natten.
Vaknade upp bredvid min kärlek då som sagt, vi myste till det ordentligt innan vi åkte till gymmet. Efter passet åkte vi på dubbeldejt med Johanna och Albin. Blev buffé på Pong (stor favorit) sen bio, Studentfesten (2/5 Petters fick den) och därpå hem till Petter. Riktigt härlig söndag!!
Var ledig idag så åkte och gymmade med Mimmi innan vi tog hennes äckligt tunga bil till Mörby för att möta upp Matilda. Sen iväg till Farsta för att hämta upp grabbar och sen göra lite ärenden inne i stan. Nu ligger jag hemma och försöker planera Valborg. Kom liksom på imorse att det var imorgon, men det kommer bli bra vad jag än bestämmer mig för! 

Kommentera här: