Överraskade pappa

Statistiken är densamma som förut igen och jag har sett bloggar som tipsar om min och säger att jag är tillbaka! Blir så varm i hjärtat!! Fina ni.

Igårkväll kunde jag inte skriva ut för mycket här i bloggen då jag var rädd att försäga mig, men vi styrde upp en överrasknings middag för min pappa igår. Han fyller 50 på måndag och hans vakt-kompisar ville fira honom lite i förskott. Han blev så lurad och förstod ingenting, jätte kul! Det bjöds på kött pappa själv skjutit och det var super gott. Sara, jag och Olivia (min syster) bakade även två enorma pajer och bjöd muskelknuttarna på. 5/5 Ellis fick dom. Vi satt ute till sent på kvällen och det märks verkligen att det har gått emot varmare tider nu för jag frös ingenting!! Fin kväll med andra ord! Några av er har ställt frågor kring min pappa också, ni ser honom här över till vänster i blå skjorta och vita jeans. Alla gubbarna är över 1,90, därifrån jag fått min längd som ni kanske förstår.

Kommentera här: