Gör mitt bästa


Tjenare fellas! Hade engelska nationella muntligt idag vilket gick bra, fick ett starkt B/ svagt A så det var jätte kul! När jag tänker efter är det sjukt att jag ens kan ett ord på engelska. Jag sket bokstavligt talat helt i den under hela högstadiet och i 9an gick jag inte ens i skolan. Matten däremot drabbades nog hårdast utav att jag inte var i skolan. Missade enormt mycket vilket jag hatar nu. Hatar mig själv också för jag skrev in i min kalender att vi hade nationella NÄSTA torsdag, varpå jag bokade en mattekurs i helgen= meningslöst. Så får se om jag klarar proven i alla fall annars skulle de komma på en lösning till mig.

Vad händer nu då? Jo, jag sitter hemma hos Petter och försöker plugga. Han är iväg med grabbarna och lirar lite boll så ska försöka få någonting gjort nu när han inte försöker pussa mig oavbrutet. 

Kommentera här: