Friday I'm in love


Vaknade upp med Beckis igår. Innan vi somnade gjorde vi en grym carbonara och planerade sommaren. Vi vill verkligen åka iväg en månad och praktisera. Bra på CV:t plus både en livserfarenhet och upplevelse! Jag har inte gått spanska 3 eller något år 3 språk alls förutom engelska så isf skulle vi åka till England/Skottland. Dock hade det krockat med andra resor vi planerat i sommar, plus att jag är skriven i Gnesta kommun så det hade blivit svårt..
Vilket fall så gjorde jag en grym frukost när vi vaknat och åkte sedan till skolan för att ha matte och handbollsteori. Hade matte med en annan klass och det gick så sjukt bra. Alla bitar bara föll på plats och någonting jag inte fattat sen i julas förstod jag nu utan att ens anstränga mig. Så ska försöka fortsätta ha matte med dom på fredagarna. Dock är teorin slut nu så får se om jag hinner.. Jätte svårt att koncentrera sig i min klass där 90% är killar som skrattar och skriker!
Efter skolan var det tänkt att Petter skulle komma hem till mig men det blev så stressigt för jag skulle iväg med mammsen. Hon och jag hämtade senare upp min lillebror som varit på disco. Väl hemma blev det kvarg med mandlar, linfrön, hallon och färska annanas bitar! Mums! Sedan hoppade lillebror och jag i våra matchande (läs: exakt likadana) sovkläder och la oss i min säng och höll på med paddorna (som Sebbe så vackert kallar våra Ipads). Han och jag har börjat att sova ihop så fort jag är hemma, jätte mysigt är det. Mitt älskade lilla lyckopiller.
Bild på Alex och Morris som Johanna tog i fredagssolen!

Kommentera här: