För att jag kan


Efter att ha sovit hemma hos Johanna igår kom jag hem till dessa. Så himla fina! Dock smakade jag inte ens eftersom jag inte gillar cupcakes. Tycker det blir FÖR mycket. Dessutom är det bara onödigt att "lära mig" äta dom eftersom de innehåller så mycket socker osv. Närmare kvällen umgicks jag med Sebbe, vi kollade film och åt popcorn. Åt massa onyttigt hemma hos Johanna också, bara för att trotsa de som säger att jag inte får. Jag får vad jag vill, handlar egentligen om att jag inte vill bara. Det där är så typiskt mig. Att göra det någon säger att jag inte får, bara för att bevisa att jag kan. Haha nåja nu ska jag börja packa väskan. Har match idag hemma och senare åker jag till Tyresö med mamma för att fylla kylen. Tror jag sover kvar där sen också så jag kan vara med på morgonträningen i skolan. Eller vi är lediga pga utveckligssamtal kom jag på nu.. Undra om vi har träning i alla fall? Får kolla upp det. Måste vilket fall till skolan och plugga lite tror jag. Kommer upp lite bilder senare ifrån Steg 4! Pösselipöss!

Kommentera här: