Träningen

För ca en månad sen gick jag verkligen in för min träning, och det gick framåt jätte snabbt. Minskade intaget utav kolhydrater och socker drastiskt. Jag började dricka olika sorters proteinpulver och äta tabletter som skulle få min kropp att må bättre. I samma veva hamnade jag efter i skolan och inför lovet hade jag så mycket läxor att jag fick början till magkatarr pga all stress. Dessutom drog handbollen igång igen vilket gjorde det svårt att hinna med gymmet, så la av och tänkte köra igång igen när lovet startade. Fortfarande gymma med jämna mellanrum och äta nyttigt. Men så blev det inte riktigt. För när jag går in för något går jag verkligen in för det. Så om jag är lat och tränar dåligt ser kosten ut därefter. Om jag däremot kör stenhårt stramar jag åt kosten också. Åt godis ca 5ggr (inte överdrivet, men slutade äta var 3e timme samt började äta miljoner kolhydrater och ljust bröd osv) och blev gym 4ggr de två veckorna så igår bröt jag ihop. Sån jävla tönt jag vet men på restaurangen fick jag verkligen panik ångest när jag kollade mig i spegeln och tänkte på all träning jag missat typ, så jag började gråta som ett litet barn. Gick ut som ingenting hade hänt och tackade nej till efterrätten. Hade ont i magen resten utav kvällen/morgonen och planerade in träning ikväll på gymmet här i Gnesta. Funderade på att köpa gymkort här också så jag kan kicka arslet av mig kommande vecka men kom sedan på att det vora onödigt då jag ska flytta, så varför ha gymkort här då? Vilket fall, kom hem till Gnesta ifrån Västerås vid 5 och gymmet hade stängt 4. Sprang till mitt rum igen och fick panik. Jag har sån jävla sjuk extrem ångest och vill bara träna. Röra på mig. Fick höra idag två gånger att mina ben blivit större och det är mitt absolut största komplex-område så det var väl droppen. Imorgon hinns inte heller gym med, utan bara fys med laget. Jag vill ju vara i min egna värld, springa och köra slut på ben, bål, rygg, armar osv. Körde igång ordentligt med kosten idag igen i alla fall. Nu ska jag bara träna bort allt (som det känns som) jag har lagt på mig. Vissa kommer väl skratta när de läser de här, men mitt självförtroende ligger verkligen i botten pga detta. 

Update: hade planerat att umgås med Frej imorgon innan handbollsträningen. Men bokade av det för att köra ett stenhårt gympass istället. Blir evt bio med ponken och Leo på onsdag istället för att kompensera! Ta hand om er

Kommentera här: