Grace


Vaknade precis och gjorde frukost till mig och lillbrorsan. Tänkte dra iväg till gymmet nu på morgonen men då bönade och bad han om att jag skulle stanna hemma och mysa ett tag istället. Självklart, allt för min ögonsten. Min träning har förövrigt gått svin bra senaste dagarna. Kosten går grymt, vill inte ens ha allt onyttigt som lockar! Kört 2 timmars pass varje dag innan våra vanliga träningar och kommer fortsätta med det. Eller, fokuserar inte speciellt mycket på klockan, utan jag kör tills jag är klar och musklerna är döda  haha. Min älskade pojkvän skrattade igår när jag skickade bild på mina hårda handflator och beskrev mina stora biceps. Hahaha men kände mig verkligen så duktig eftersom det är så sällan jag tränar armar. Hade snack med min tränare om handbollen igår och nu känns allt mycket bättre. Har fått kortsiktiga mål att nå samt en riktig morot att sträva efter. 

Kommentera här: