I storstan

Igår bjöd syskonen Söderberg på partaj. Hade sinnessjukt roligt och lärde känna en massa nya människor som jag förhoppningsvis kommer träffa snart igen! Många går eller har gått på min skola också vilket gjorde det ännu roligare. Imorse åkte Paul och Kristijan och köpte en grym frukost till oss alla också, mysiga killar!
Oklar bild på mig, Leo och Nappe, mina underbara klasskambrater! Blev förresten så himla glad igår när en tjej i början av kvällen kom fram till mig och sa "Jag har sätt dig i skolan och önskar jag hade likadana kläder som du och att jag var lika lång som du. Förresten pratar dom här om hur snygg du är i den här byxdressen med dina långa ben och ditt leende". Blev så jävla glad att jag inte kunde sluta le resten utav kvällen trots lite drama hit och dit! Fina killar som alltid får mig på humör oavsett! Tack alla för ni gjorde min kväll bäst och grattis igen till hela 18 och 20år Mimmi och Isak!!

Kommentera här: