Lilla rara underbara

Bild på kärleken ifrån igår. Direkt när han kom innanför min dörr igår ställde han sig och lagade mat till oss medans jag var inne i duschen. Lagom till jag kom ut hade han hoppat ner under täcket i min säng och lossades sova. Haha det går inte att beskrivva i ord för varken honom eller er hur mycket jag älskar honom.
Min lillasyster Vanessa fyllde som sagt år igår också men varken Petter eller jag åt sötsakerna som serverades så mamma fixade fruktsallad till oss istället. Älskar verkligen frukt och nötter!!  Vi somnade rätt sent så det gick trögt att komma upp ur sängen imorse. Jag packade lilla väskan snabbt och la istället ner mycket tid på att göra en ordentlig frukost.
Vid lunchtiden mötte jag upp Amanda tillsammans med Johanna. Fick mina vita byxor hon haft sedan jag glömde kvar dem hos henne efter lagfesten i höstas. Åkte till sjukgymnasten och fick samma besked som i tisdags. "Det är inte farligt om du spelar men frågan är om du kommer kunna spela", vet inte om jag ska bli glad eller ledsen. Jaja fokuserar bara på det bra nu och om några timmar sitter vi på tåget ner ill Norrköping och SM slutspelet!

Kommentera här: