Införskaffat mig


På påsklovet tog jag tummen ur röven och köpte mig ett SATS kort. Sån sjuk frihet. Testade det första gången för någon vecka sen och redan använt det ca 10ggr sen dess. Gymmade även för första gången med sällskap då (Sara) vilket var jätte kul och givande! Jag försökte gymma varje vardag i alla fall tills i tisdags då jag skadade armbågen på träningen. Så nu är den rejält översträckt igen och kan knappt torka mig själv när jag gått på toa. Feel sorry for me please!!! Är ju trots allt SM slutspel om 2 helger och det här tar lång tid innan det läker. Vill inte ens tänka på vad som kommer hända osv för får handsvett då. Jaja får försöka lossas som ingenting och hoppas på att kroppen inte säger emot allt för mycket i alla passningar och skott.. Jätte besviken över att det här händer precis nu för behöver verkligen min träning. Dock funkar det ju alltid att springa, men jag vill lyfta vikter också!! Fick ställa in ett pass med Mimmi igår, handbollen i skolan, säkert handbollen imorgon och får skjuta upp min boxnings debut som skulle skett på fredag. Efter SM ska jag boka in mig hos en PT och lägga upp ett 8 veckors specialanpassat program. Ser fram emot det så mycket!! Men först på schemat står rehab..

Kommentera här: