Fixar mig


Bild sedan jag åkte till Petters jobb och shoppade lite efteråt. Det kan förövrigt vara något utav det skönaste oc harmoniskaste som finns. Att shoppa själv. Dock överdrivet krisläge när man behöver en kompis åsikt snabbt innan affärerna stänger...

Håller just nu på att fixa mig för att åka in till stan. Ska kolla lite träningskläder jag suktat efter länge och sedan röra mig emot Globen och lyssna på Justin. Är verkligen inte något överdrivet fan så är väl egentligen slös att jag utav alla har en biljett till honom när det finns småtjejer som skulle kapa av ett ben eller döda någon för att få höra honom live. Nåja ska bara äta lite frukt nu innan jag drar iväg. Kommer hem sent inatt så har ingen aning om hur jag ska orka till skolan imorgon. Fick reda på igår att jag är ledig på fredag också!! Älskar mitt liv.

Kommentera här: