3 Ben&Jerrys på 2 dagar


Halloj alla goa! Min helg blev inte riktigt som jag planerade, men den blev grymt mysig i alla fall. Parmiddagen med Albin och Johanna blev inställd då Albin skulle bort, Karl Antons 18års fest missade jag plus att jag inte kunde åka till min släkt i Västerås. Men fick träffa moster och morbror i alla fall vilket var jätte kul! Annars då? Jo, jag har istället pluggat och varit hemma med familjen. Umgåtts mycket med min lillebror och han har varit överlycklig över att storasyster har varit hemma (vilket jag aldrig annars är). Idag pratade jag och Sara om att gymma tillsammans men blev inte så, utan jag åkte till Huddingehallen och tränade tillsammans med Petter istället. Eller tillsammans och tillsammans, vi sågs emellanåt när vi drack vatten eftersom vi körde olika saker. Gick faktiskt bra för mig idag, sprang en mil och körde intervaller. Därpå en benpass! Var jätte darrig efter men just nu känns det som vanligt. Hoppas att jag får träningsvärk imorgon eftersom att jag har svårt för att få det.. När vi kom hem till mig blev det en massa kött till middag och sen badade vi! Jätte gosigt. Sen åt vi middag igen och nu ligger vi i min säng och käkar morötter med en speciell as god dipp och kvarg. Mycket nyttigare så än som vanligt när man äter chips och dipp. Godare med om ni frågar mig. Petter ligger och kollar på Star Wars och jag bloggar. Imorgon blir handbollspasset på morgonen inställt eftersom att jag inte ens kan passa en boll med min pajjade armbåge. Gymmar istället efter skolan och innan träningen med laget. 

Kommentera här: