Lovisa, gästbloggaren

Precis, det är Lovisa som skriver nu. Eftersom Ellinor aldrig ber mig att gästblogga så får jag ta initiativet. Ordet "initiativ" är jävligt svårt så jag fick använda google så det skulle bli bra. Min och Ellinors samtalsämne idag har varit, ingenting. Jag ringde henne och sa att vad hon än gör så ska hon inte gå in i duschen. Sen har vi inte pratat så mycket mer. Jag har pratat mer med brevbäraren, som inte kunde koden in till porten. Och den hade jag också glömt, bara för att jag skulle imponera på honom. Vi stod där ett tag och diskutera koden. Och tillslut kolla jag lite i mobben. Och hitta "Ellinorslägenhet - 3478"

Nu sitter jag och väntar på Ellinor som ska raka sina långa ben. Samtidigt som hon duschar. Hur ska detta gå? 
Jag hoppas att Ellinor har glass i frysen, annars får hon baka en kladdkaka till mig. Aaaaaaaah det tycker jag.


Kolla Ellinor ler!!! Så fiiiiiiiiin :) LE MERA PÅ KORT ELLENPELLEN SKIT UNGE :D
1 lovisa:

skriven

Men tööööönt du är dåååå

Kommentera här: