Vilken härlig dag


Grym start på denna morgon, då jag vaknade upp hemma hos Mimmi. Vi hade världens mysigaste kväll igår, vi gick en PW runt om på Söder och bort i Hammarby Sjöstad. När vi kom hem bjöd Mimmi the master chef på en gudomlig tomatsås med pasta, därpå jag kastade mig i badet och hon i duschen. Sen låg vi och snackade skit i sängen ett tag innan båda däckade! Förövrigt var träningen med laget helt ok kul, förutom att jag inte ens kan kasta en tennisboll med min armbåde... Nej Ellinor, tänk positivt, tänk positivt!!
1 moa:

skriven

varför snor du julia davis bilder för, har du nåt svar på detta?????

Svar: hahaha va?? bilderna jag lägger upp ifrån bloggen har jag hittat på weheartit
Ellinor Löfgren

2 Marcus :

skriven

Hej!
Vill du ha en egen .se domän till din blogg? Skicka ett mail så pratar vi mer!

Med vänlig hälsning,
Marcus

Kommentera här: