Öppen för allt

Har några få bloggar jag läser men skulle vilja läsa fler!! Så tipsa gärna om era favoritbloggar, din blogg, en kompis blogg vad som helst! 

Gos frukost. Idag måste jag plugga och hinna träna. Ska nog tvinga Mimmi att dra med mig till gymmet så jag inte slöar så det slutar med att jag inte hinner. Måste boka en tid med min PT också så jag får mitt personliga träningschema. Så taggad!! 
1 Emini:

skriven

tovewaldemar , andreaviktoria.blogg.se, biancagonzales, niinnoo.blogg.se,

2 Signe:

skriven

Vore kul om du kikade in på min! Kram snyggaste du!

3 elin:

skriven

kan du inte skriva vilka bloggar du läser , vore kul så man själv kanske får lite nytt att läsa :)

4 Fanny Ö:

skriven

Följt din blogg länge, älskar när du uppdaterat haha! Läser bloggar liknande de du tipsade om i inlägget ovan men gillar även Blondinbella och Elin Östmans bloggar :-)

5 Elin LS:

skriven

Så fin blogg du har, super härliga bilder!! Kika gärna in på min. Okej kanske säämsta uppdateringen ever men det ska bättras!🙈 Kram

6 Viktoria:

skriven

Du kan ju alltid ta och läsa min blogg, hehi (a) :)

Kommentera här: