Inte hela vägen fram


Gymmet idag gick inte alls bra. Eller snarare, det gick inte alls. Mimmi och jag har ett benpass vi kör tillsammans och jag byter ut några övningar ibland men för det mesta kör jag samma varje gång. Men idag gick det inte. Jag hade ingen motivation, var trött, hade ont i kroppen osv. Så jag gick därifrån. Hoppade in i duschen och bara gick. Det har faktiskt aldrig hänt förut, för jag är inte sån. Har jag bestämt mig för att springa 1mil gör jag det. Har jag bestämt mig för att klara 5 set så gör jag det.
Jag har tagit mig igenom många pass nu på senaste när ingenting känts rätt och jag bara velat skita i allt men jag har inte gjort det. Men idag kände jag att ingenting blev till ens 50% och att jag kan ta mig igenom passet på tex onsdag med Mimmi istället. Behöver verkligen en träningspartner nu för att bli puschad till max och för att hitta tillbaka motivationen igen. Om någon där ute kör på SATS kan ni ju kontakta mig, bangar inte på ett pass med någon annan träningsmotiverad som man kan byta övningar med! 

Kommentera här: