Livet är en fest

Extremt bra shopping under mellandagsrean denna vecka. Träningsläger denna helg. Jätte bra kväll hos Theo igår. Grymt möte med tränarna härom dagen (a lags tränarna vill ha med mig på deras träningar). Fina dagar med Petter osv. Allt var himla bra tills idag. Det började med att jag kände mig hängig, hade ont i kroppen och huvudet var inte med alls. Envisades med att fortsätta träna i alla fall vilket slutade med att jag i första passet lyckdes trilla efter ett genombrott, landade fel och BRÖT handen?! Så nu har jag gips som ska sitta i 4v. Var tänkt 3 först men mitt lillfinger är helt vridet.. Euw. Så efter 7h på akuten är jag nu äntligen hemma! Det sjukaste är att nu när det går som bäst med handbollen får jag inte spela, samma i oktober efter SM... Det ännu sjukare är att jag inte ens är ledsen?! Lite deppig över att jag kommer vara ful på nyår och att jag missar vårt hemma SM steg 3 nu i januari.. Men annars?? Nä! Vet ni varför? För jag har börjat tagit ut det posetiva ur allt! Kanske var det meningen att jag skulle skada mig så jag nu istället kan sätta igång med mitt nya fysprogram och bli mycket mer förberedd inför a lags träningarna (nej Team Stockholm har inga damer,våra damer är Spårvägen). Tagit mig 25min att skriva detta så hoppas ni orkat läsa hit nu!!

Kommentera här: