X you

Hej på er!! Så länge sen nu! Som vanligt har jag inte haft tid och blogga då jag varit med min kärlek hela veckan och umgåtts med vänner. Igår hade vi en överassknings fest för min kompis Jenny som fyllt år och precis kommit hem ifrån USA. Hennes pojkvän styrde upp den och hon vart så blåst och förvånad, grymt kul! Vi tröck upp en tårta i ansiktet på henne också sen körde vi lite lekar som killarna var sämst på. Länge sedan man träffade dom också så  det var jätte kul. 
Förutom detta har veckan bestått utav lov tills i onsdags, samt en massa SM förberedelser plus matcher. Förlust i helgen (och en massa tjaffs med världens kanske sämsta domare) och vinst i veckan, vilket gjorde att vi är klara för att spela Div 1 nästa säsong också. Hunnit med att spela en mini handbolls turnering också i skolan och mitt lag kom 3a!
I helgen är det som sagt SM, och jag hoppas verkligen att vi kommer till Steg 5, men vi är underdogs, dvs att vi är ett år yngre plus att lagen vi möter har många elitserie spelare! Vi blev dock överlägsna gruppfavoriter men sånt kan man inte luta sig tillbaka på. 

Kommentera här: