Vuxenpoäng

Vann matchen igår stort och efter det åkte mamma jag och syrran till The Phone House för att fixa med våra mobiler. Så snart blir det att slänga min 4a och uppdatera mig tilll en 5a. Frågan är bara om man vill ha en svart eller vìt?
Sen åkte vi och köpte mat att fylla kylskåpet med. Fick välja allt helt själv, herregud dröm. Dock bara små grejer, för att Laga mat kan jag ju inte, utan istället har mamma fryst in mat till mig hehe. Sen tog jag mig ett bad och dom åkte hem. Ringde till Johanna och bad henne komma över då jag inte ville sova själv. Så lyxade vi till det med frukt och choklad (som smakade som chokladkalendern, dvs min favorit). Pratade hela kvällen och sedan blev det att gå upp 6 för att åka och träna. Ikväll sover andra Johanna hos mig och på torsdag har jag bokat in Rebecka. Evt kommer Morris eller Lorin och sover med mig senare också för att jag inte vill sova själv. Ha de peeps

Kommentera här: