Stay motivated

Goodmorning fellas! Ligger i sängen och äter frukost. Mimmi visade mig något grymt gott i veckan till havregrynsgröten, nämligen All brans flingorna! Så himla gott att lägga uppepå tillsammans med linfrön och solrosfrön! Man kan ha banan och kanel till också, testa det ni med!!
Kollar på I taket lyser stjärnorna just nu. Nostalgi när man kollade på den på bion här i Gnesta och satt och kastade godis på folk i salongen.. Vilket fall börjat vänja av kroppen allt socker och de första dagarna är jobbigast (especially this week if you know what I mean..) men tycker ändå det gått jätte bra. När jag ska köpa mat till lägenheten och sånt har jag verkligen gått omvägar runt allt godis för att det inte skulle råka slinka ner något i korgen! Något sorts mjukt bröd eller vit pasta har inte ens vistats lägenheten i Tyresö!!
Pratat med Totte om kost och så, vilket inte var något super nytt till skillnad ifrån vad jag äter nu. Men har aldrig varit ett fan utav grönsaker (stoppade liksom mitt första salladsblad i munnen i höstas). Så får börja lära mig att äta det på riktigt nu! Massa varma kramar till alla er där ute

Kommentera här: