Ho hey

Gått på lov precis som alla andra stockholmare denna vecka. Så. Välbehövligt. I torsdags gjorde jag min debut match vilket jag inte är speciellt glad över. Varken laget eller jag presterade så fick åka hem med en förlust. Inte alls tagg på mer handboll. Innan matchen bjöd älsklingen på middag i Farsta vilket fall och det var sista gången jag såg honom innan han åkte till Alperna. I fredags var det skolträning och gymmet tog verkligen kål på mina axlar. När jag bytte position i början av hösten gav jag upp rehaben, fruktansvärt osmart. Bara att börja om nu. Sen blev det in till stan och köpa en berlock till min älskling Johanna som fyllt 18. Vi åkte hem till henne med 50 andra och jag slog pr i mat. Åt 4 portioner mat och 5 portioner efterrätt. Deg hos Sara dagen därpå innan jag åkte till släkten i Västerås. Där blev det att fira Gus på en spansk restaurang. Imorse, söndag spenderades dagen i Erikslund för shopping. Total lycka. Kom hem med 10 tröjor, träningsgrejer, underkläder och nya gym hörlurar. Efter det myste jag med mina favorit killar, Charlie, Adam och Oliver. Nu är jag hemma och hade tänkt träna men gymmet är stängt. Antar att jag kan sätta igång lite med plugget jag fick med mig hem innan jag gick på lov. Peace!!

Kommentera här: