Stressad


Godmorgon bloggen! Vart lite kaos imorse med en biljett till Justin Bieber jag skulle sälja så efter mycket om och men har jag nu bestämt mig för att behålla biljetten själv. Min lillasyster Olivia gick igår på Golden Cirkle och stod iprincip vid hans fötter och min andra lillasyster Vanessa har köat sen 6 imorse för att få en bra parkettplats. Jag däremot åker dit vid 7 ikväll som min kompis Sofia gjorde igår, slipper kö och har hela dagen att ägna åt annat! Förhoppningsvis träffar jag även Sarah och hennes kompis där ikväll så jag slipper vara helt ensam.
Vill försöka hinna träffa pöjken min idag då jag saknar honom så överdrivet mycket. Vill även hinna med en fika med Mimmi och gymma ikväll men träningen kommer jag verkligen inte hinna med. Synd det för annars sa Totte att han kunde ge mig världens benpass.. Saknar gymmet, känner mig så överdrivet otränad just nu av den anledningen att jag inte fått gymma på en vecka. Dessutom är all min nyttiga mat slut så små fuskar lite nu innan jag orkat pallra mig till affären. Satt dock på tåget emot gymmet igår, men precis innan dörrarna stängdes insåg jag att det var jätte fint väder och att jag kunde springa istället så jag hoppade av och gick hem. När jag kom hem lovade mamma att hjälpa mig med plugg jag ligger efter i, men hon drog ut på det och senare mot kvällen insåg jag att alla mina arbeten är i skolan. Så jag slösade träningstid åt absolut ingenting. Mår seriöst dåligt för det haha. Imorgon är det lång dag i skolan, efter det middag med laget och därpå ska vi bli hyllade för vi vann SM guld. Komma in i halvlek i Eriksdalshallen under stora SM semin mellan Lugi och Skuru. Ganska stelt och onice om ni frågar mig men det blir säkert kul. Jag. Behöver. Dock. Plugga. Kan jag inte få en ledig dag som på bilden här över? Bara dega hela dagen och låta älsklingen laga all mat. Åååå

Kommentera här: