Glatt besked

Godmorgon alla goa. Fick inte gymma igår för min tränare så satt och kollade på SM träningen istället. Aningen panik och klump i magen när jag skulle visa våra andra grymma v6a knep nere på kanten.... Körde lite rehab och sov senare hos Lorin och drog tidigt på morgonen till min sjukgymnast Ann Marie. Fick stötar i armen och blev tejpad. Mot slutet fick jag besked om att jag kommer få spela SM!!!! Så glad! Dock måste jag tejpas Rätt och evt kanske bara spela försvar, men bättre det än inget! Sitter i skolan just nu på våran lunch och kollar lite bikinisar. Efter skolan ska jag kanske sola med Johanna, sedan gymma och kolla på SM träningen senare ikväll. Måste vara träningsledig två dagar framöver pga stötarna i armen. Men jag är inte bitter! Bild sedan Steg 4 när vi precis vunnit och tagit oss vidare till det sista finalsteget som är i helgen! Nu är vi alltså som sämst 8a i Sverige och vi är ett år yngre! Go TS angels! Forza ännu ett SM guld

Kommentera här: