Utseende eller funktion

Dessa Nike free skorna är enligt mig de snyggaste (och de limegröna)! Blivit himla trendigt att äga ett par utav dessa nu för tiden vilket jag förstår då de är grymt snygga!! Men läst runt lite och de ska inte alls vara bra för knäna. Man vet ju själv att de är lätta att gå i, men enligt en kille som jobbar på Stadium så ska de inte ha någon stabelitet alls osv. Dessutom ska många löpare ha fått ont i knäna efter att ha använt dom? Det fick mig att tänka om helt i mitt val av skor, visst man vill ha ett par snygga men är det värt när de sliter på ens knän?  De funkar för de som bara kör styreträning men om man ska löpa längre sträckor mer än två gånger i veckan borde fundera på att använda ett par andra skor. Jag har fastnat för ett par andra rosa skor som jag kommer beställa hem istället.
1 Anonym:

skriven

Kan du visa bild på de du tänkte köpa istället? :)

2 magikern.........o:

skriven

dom fuckade mina knän

Kommentera här: