Bildbomb- Mallorca


Så var jag hemma ifrån Spanien. Hade en grym helg verkligen och vi planerar att åka tillbaka i sommar, fast många fler dagar. Både Petter och jag behövde komma bort och kunde verkligen inte önskat mig några finare dagar med några finare människor. Längtar tillbaks fruktansvärt mycket. Räknar ner dagarna till sommarlov nu, mindre än en månad kvar. Får dock panik utav tanken då jag har massor som ska in tills dess. Får panik när jag tänker på att försäsongen drar igång nästa vecka också. Känner bara hur magkatarren kryper fram.. Tappat lite suget på att blogga som ni kanske märkt? Skjuter upp inlägg, hittar på bortförklaringar osv. Hoppas jag hittar tillbaka snart! 
Märkt att det varit strul med mitt kommentarsfält också. Varför vet jag inte men nu förstår jag vrf kommentarerna blivit betydligt färre haha! Take care fellas och gör det ni själva mår bra av, även fast någon annan inte blir nöjd med vad du väljer
1 Ellinor:

skriven

Vad är det för kamera du tar dina bilder med? :)

Kommentera här: