VIDARE TILL STEG 5


Bild sedan vi tog SM guld förra våren med Huddinge. Jag och Johanna hoppade i princip på varandra likadant idag när vi vann emot Kroppskultur!

Vill bara börja med att säga, vilken helg!! En vinst och en förlust ledde till att sista matchen blev vinna eller försvinna. Jämnt hela matchen, dock ledde vi väl i princip matchen igenom tills ca 8min kvar då vi tappar en två måls ledning och ligger plötsligt under med två. Jag och vi andra tappade väl hoppet där några sekunder om att vinna matchen.. Men då täpper laget till bakåt och sätter två viktiga bollar framåt. Jag kastas in på planen och Melissa gör en snabb kontring med ca 1min kvar av matchen. Nästa anfall håller plötsligt håller jag i bollen och på något höger lyckas jag få in den ifrån kanten. Total lycka!! Slutresultat: 20-19 till oss!
Så vi får alltså spela Steg 5 i Norrköping i slutet av April och ha chansen att ta hem ännu ett SM guld. Så glad! Världens bästa lag!! Vi firade det med en Harlem Shake video och onyttigheter. 
Upplägget inför Steg 5 börjar redan i veckan och I can't wait!! Ska börja träna på 9m igen också så kan inte vara annat än glad

Kommentera här: