Skin som den sol du e


Vill bara skriva en liten kärleksförklaring till min vän Mimmi, då hon förtjänar och behöver få ha ett leende på sina läppar just nu. Mimmi, tack för att kommit in i mitt liv. Tack för att du tog det med storm och ändrade min syn på mig själv. Jag vet att du skulle finnas där för mig oavsett tid eller plats, det har du bevisat mer än en gång. Dina små meddelanden du lämnar efter dig fyllda med kärlek, som jag senare läser och skiner upp till.. Jag vill att du ska få känna samma känsla nu, att du verkligen verkligen betyder något för någon. För att för mig betyder det så mycket att ha någon som du nära. Någon som gör allt för att få se mig le, som springer till närmsta affär och köper godis så vi kan tröstäta Tillsammans, någon som masserar ut all smärta och som tar min hand när jag är rädd. Du är så fantastisk, förstår du det?

Kommentera här: