Fredagens detaljer

Var med killarna nästan hela fredagen i skolan. Efter det åkte jag och gymmade på Word Class med PT Carro. Riktigt riktigt fräscht gym! Trevlig personal, helt nya maskiner och man fick en massa tips och motivation! Blir nog att besöka igen om tiden finns till! Fick dessutom en inbjudan utav Carro att åka flak med dom helt gratis. Så underbar människa!
Därpå åkte jag till Tyresö och hämtade nyckeln till nya lägenheten. Utsikten där är så himla vacker och gick över isen när solen gick ner för att komma fram snabbare. Åkte sedan hem till Johanna och Mimmi som tröck i mig tonvis med mat. Sedan gosade vi alla ner oss i Johannas runda säng med filtar, åt kladdkaka och drack min älskade saft framför She's the man. Tröttnar aldrig på den filmen. Dock kollade vi inte så mycket utan tröstade och höll om varandra mest. Mina finaste och starkaste vänner.

Kommentera här: