Arbetsintervju för Hollister


"Hi Ellinor
My name is Katie and I work for Abercrombie and Fitch. We have a store here in Stockholm called Hollister and I'm looking for people to work for me this winter. I will be hiring lots of cool guys and girls for the holiday season and was hoping you would be interested in coming for an interview soon! I'm sending you the website below to apply but let me know if you can come soon! 
Katie Morrow"

Sedan skrev hon med inloggnings uppgifterna till deras hemsida där man registerar sig och där dom sedan tar ut en för en arbetsintervju och förhoppningsvis blir anställd. Efter att ha pratat med min pojkvän samt andra som jobbar på Hollister som intygade att mailet var äkta blev jag så jävla glad att jag hoppade upp och ner i min säng halva kvällen!!
Men som ni ser skickade inte Katie meddelandet nydligen, utan den 10e oktober (till er som trott att Petter fixat detta åt mig så har han alltså inte det, utan började själv jobba på Hollister ungefär samma tidpunkt). Hade inte kunnat skicka in en anmälan för intervju nu i alla fall då tiden inte skulle räckt till då jag har vännerna, skolan, handbollen osvosv. Men tror jag ska gå in i butiken ialla fall och höra om det är för sent och kanske logga in när handbollssäsongen är slut eller något. Vilket fall fick sån egoboost utav hela grejen och att de faktiskt hörde av sig till mig, även om jag kanske missat chansen... Kommer från och med nu försöka läsa min mail oftare!! Så irriterande, hade varit perfekt med ett jobb i vintras... Nåja nu vet ni!

Kommentera här: