Lättnad i ångesten


Det har hänt en del på senaste, men eftersom jag ligger begravd i läxor (bokstavligt, har 4 prov på torsdag samt ett prov alla andra dagar denna vecka) så har jag inte haft tiden att sätta mig ner och blogga. Dessutom åker min pöjk till Val Thorens på fredag så vi försöker hinna ses så mycket det går. På torsdag gör jag evt min debutmatch för detta år, känns sådär. Tappat farten och skottet lite men antar att man måste ha tålamod med sånt (inte så att jag tränat ihjäl mig på senaste heller, missat en massa träning just pga skolan och alla slutuppgifter). Behöver spela minst en match innan SM steg 4 om två helger också. Jag ska flytta förresten, utan min familj. Ska åka dit och prata lite i nästa vecka innan jag packar väskorna. Befrielse. Nej nu ska jag sätta igång med lite plugg och käka en kesella. Är i skolan 3h innan vi börjar, duttig!!

Kommentera här: