Alla hjärtans dag

Hejhej bloggen! Varit hos Petter hela veckan och idag försov vi oss.. Men det gjorde inget för då när vi väntade på nästa buss passade jag på att göra frukost åt honom!
Hela min dag har varit jätte bra, stannade kvar i skolan ändå tills klockan 6!! Fick hur mycket plugg som helst gjort och hade stannat längre om jag fick men de skulle låsa och larma haha.. I skolan gick jag till en moské pga ett arbete med härligaste Nappe och co. Vi skrattade så vi grät när vi gick ut eftersom instruktören gick loss inne i konferensrummet. Herregud! Vilket fall kom precis hem till Petter och vi gav våra presenter! Kunde inte fått en bättre pojkvän än honom, så obeskrivligt mycket kärlek till den killen. Och alla ni som sörjer för att ni är ensamma idag under Alla hjärtans dag, varför?? Ni har ju varit ensamma alla andra torsdagar det här året också! Skämt och sido haha!! Här över har ni två fantastiska låtar, rös till båda när Hannes visade dem för mig idag i skolan. Take care och visa dina när och kära lite extra kärlek idag.

Kommentera här: