Inte över än

Heeej bloggen! Efter två veckor är jag nu äntligen tillbaka! Som vanligt när jag har varit borta har det hänt en miljon saker i mitt liv. Hänt så mycket att jag helt enkelt inte haft tid eller ork till att logga in och skriva några rader här. Ganska logiskt iofs, för vem slutar blogga för att tiden räcker till? Ingen, alltid tvärtom.
Känt att jag behöver låta saker och ting lugna ner sig lite också, och att jag i det tillstånd jag var i förut, inte vågade riskera att avslöja för mycket personligt i bloggen (vilket jag tidigare ofta haft en tendens att göra). Därför la jag bloggen åt sidan ett tag. Tror ni har överseende för det, eftersom att det fortfarande är ett par hundra som kollar in här fastän jag inte uppdaterar er om någonting. Fått både kommentarer på instagram, i bloggen och privat där folk vill att jag måste börja blogga igen också! Super kul! Klockan är egentligen alldeles för mycket för att jag ska vara uppe, men börjat vända på dygnet (vilket inte alls är bra) så är hur pigg som helst nu och ska upp om mindre än 6h.. Så godnatt på er!

Kommentera här: