Förlåt present


Denna dagen var väldigt mellanmjölk. Kan man säga så? Den var alltså, allt som allt varken bra eller dålig. Körde ett riktigt killer intervallpass på gymmet. När jag var färdig fick jag komplimanger av en kille på maskinerna bredvid vilket var jätte kul! Senare när jag skulle köpa en proteinbar fick jag även höra att jag var vacker för att jag var så lång. Jätte gos!! Finns fina människor därute trots allt.
När jag kom hem väntade två paket på sängen. En longchamp väska och en kappa jag suktat länge efter ifrån Zara. Nu hade jag tänkt krypa till kojs, imorgon är det sovmorgon som gäller eftersom att handbollen är inställd för alla nu innan SM. Imorgonkväll ska jag även träffa min man som jag saknar obeskrivligt. Kan tiden tills dess bara gå lite snabbare tack

Kommentera här: