Min nya


"Vad var det för ny jacka du köpt? /Jonna" Det är en höstjacka, likande en skit snygg jag suktat efter ifrån Hunkydory. Min är dock en billigare variant och köpt på JC men med tanke på att jag måste betala mina jackor själv i år så kändes det skönt att köpa en billig höstjacka för att kunna lägga pengarna på en riktigt varm och skön vinterjacka istället! Velar emellan massa olika, förslag? Woolrich, Odd Molly, Dolomite, Moncler, Colmar osvosv..
1 Evelina:

skriven

En Woolrich såklart! Jag fick min förra året efter att jag tjatat efter en ny vinterjacka såå länge. Den är oslagbar! Man fryser inte i den, det är den gosigaste vinterjackan och man känner sig alltid fin i den. Det är inte en sån jacka man har ett tag så att den blir "ful" så att man vill ha en ny efteråt, utan den är en grym investering trots priset. Finns knappast några nackdelar med den. Köp köp köööp :)

2 Amanda:

skriven

Parajumper gryyyyyyyymma är de!

Kommentera här: