Kiss N tell


Goddag bloggen. Jag och Petter försov oss imorse och nu sitter jag i skolan och väntar på att få göra en mattediagnos. Ikväll ska jag hem till Malin med Thorén människor och på lördag ska jag umgås min fina. På söndag vankas det match emot Tumba borta. Uppepå detta har jag kommit efter lite i mina case-uppgifter så kommer få sitta hela söndagnatten med dom om jag känner mig själv rätt. För er som undrade gick sörmlandsträningen prima och tjejerna är super härliga. Nu räknar jag bara ner dagarna inför juniorelit, ååh bästa göteborgarna kommer dit och allt. Igår köpte jag och Petter massa godis medans vi väntade på bussen, innan det åt jag massa lussebullar med tjejerna, i veckan åt jag pizzahut och imorse åt jag kit kat till frukost. Har sån vansinnig ångest och mår illa när jag kollar mig själv i spegeln, så fram tills jul är det noll tolerans för godis och allt annat som hörtill onyttigheterna. Utöver detta har jag så extremt ont över axln/bröstet då pöjken min envisades som att rycka bort min bruna träningstejp (ni handbollare vet vad jag menar) så har ingen hud där nu för den åkte med av. Gah gör så ont kan inte ens använda bh. Nej nu har jag bråttom, vill försöka hinna åka till gymmet efter skolan också och springa en mil eller två för att förbränna kalorier. Puss.

Kommentera här: