Q/A


Har fått en del anonyma frågor på senaste och när en läsare sa att jag borde ha ett question and answer inlägg så slog det mig. Så hoppas ni fått svar på era frågor nu! Jätte kul när ni frågar saker! Fortsätt med det! Funtade på att dra alla svaren i ett videoinlägg men hinns inte med nu för jag måste hinna ta vara på de få soltimmarna vi får här i Sverige, duscha och sedan röra mig in emot Stockholm på middag.

Vart kommer dina vida jeans ifrån? Och vad kostar dom?

Vero Moda, 700.

Kan inte du säga exakt vilka hudprodukter du använder?

Förut använde jag mig alltid utav produkterna ifrån neutrogena serien. Fast nu är det mycket mer blandat, går mellan märkerna Vichy, Oliva och Garnier (samt ansiktsvatten ifrån nivea). Tycker alla funkar susen. Har inga större fel på min hy, kanske för att jag är super nogrann med att ta bort sminket på kvällen och återfukta den under natten. Använder nog mest borttagningen för att det känns fräscht hehe. Har haft rätt tur med min hy då jag egentligen bara skulle kunna använda vanlig handtvål utan att det skulle ploppa upp orenheter i hela ansiktet!

Vad använder du för smink?
Har tänk på att investera mineralsmink super länge men har aldrig blivit av att jag velat spendera pengarna på det. Så i min nessesär hittar ni budget smink ifrån H&M! När jag sminkar på mig på morgonen drar jag endast några drag med solpuder, marcara, ögonbrynspenna och lipsyl. För utgång åker även eyeliner, rouge och evt läppstift på.

Vilken mascara använder du?
Den gula Maybelline

Vart är din gula bikini med volanger ifrån?

Stadium, förra året

Hur många läsare har du?
Eftersom att jag inte bloggar regelbundet längre så ligger besökarsiffran runt 200-300

Hur kan du ha så många följare på instagram?
Ingen som helst aning, roliga bilder kanske? Samtidigt var jag bland de första av alla jag känner som skaffade IG så har haft det ett tag lixom, då medföljer det ju fler läsare. Ni hittar mig under namnet ellinorlofgren

Vart är dina boyfriends jeans ifrån?
Bikbok men tror inte det finns kvar längre

Hur ofta tränar du?
Egentligen ska jag träna 7ggr i veckan men la undan handbollspassen i skolan ett tag så att jag kunde fokusera på skolan. Så gick ner till 3-4ggr i veckan istället. Nu har jag vart sjuk hela våren (var hos doktorn idag och ville gråta när jag fick höra vad problemet var) men snart kör jag igång som vanligt igen. Är så svinigt sugen på att träna 

Vart är din USA bikini ifrån?
Ingen aning, fick den i överassknings present av världens bästa mormor

Vem är den där Sebbe du är med?
Haha Sebbe är en kille jag känt ett bra tag, världens mysigaste och härligaste verkligen. Alla borde få känna någon som honom! Sebbe om du läser det här så kommer jag till dig på förmiddagen imorgon. #Walla

Varför är inte du modell?
Står hellre bakom kameran än framför, så det är inte riktigt min grej

Var är din röda långklänning ifrån?
Äger ingen röd långklänning..

Vad är dina planer för sommaren?
I sommar ska jag inte ha en enda lugn stund. Första som väntar är Eken cup, därefter har jag några veckor ledigt jag ska spendera med mina bästa vänner (grilla, festa, träna, åka runt bland massa städer) sen är det midsommar och då ska jag evt till Halmstad (!!!!) och inte långt därefter är det Partille. Funderar på att stanna i Gbg ett tag efter det också hehe.. Sen vankas det Åhus med favoriterna och när jag kommer hem ifrån det har jag en dag till att packa sen drar jag till Spanien i nästan 2 veckor med mina 10 bästa tjejkompisar!! Augusti är det träning i princip alla dagar i veckan så då är mitt lov slut! 

Varför har du aldrig gjort videoinlägg förut? Du är så snygg och framförallt sköön!
Haha har alltid tyckt att det känns så fånigt att sitta och prata in i en kamera och när jag pratat har det aldrig kommit naturligt. Har försökt flera gånger under alla år jag bloggat men det är först nu jag känner mig lite mer avslappnad framför kameran hehe.. Kanske är för att tandställningen är väck, vad vet jag?

Vad har du för betyg i skolan?
Jag är långt ifrån en råpluggare utan jag är väl så lat man kan bli. Så betygen visar nog egentligen inte min maximala kapacitet men när jag väl ligger i och bestämmer mig för något så når jag de högsta betygen. 

Vart bor du och varför flyttade du ut ifrån din 1a?
Jag bor i Gnesta (som ligger mellan Nyköping och Södertälje) och jag hade en etta ihop med min lillasyster under ett par år. Men orkade inte dela rum längre och alla behöver tid för sig själva så jag valde att flytta in till familjen och få ett rum där istället. Klart jag saknar min walk-in-closet och mitt egna badrum men det är värt att bo själv kan jag lova er. Ända nackdelen är väl att istället för att syrran städar hela rummet naturligt måste jag nu betala henne för att städa inne hos mig. Som ni förstår har jag alltså aldrig städat själv hehe

Vad är Team stockholm?
Det är ett nytt lag som skapats nydligen där vi Huddingespelare slås ihop med Spårvägen spelare. Det är alltså ett helt nytt lag, ny klubb osv och vi kommer ha sammarbete ihop med elitserie laget så det bästa av oss kommer få spela matcher/träna med dom emellanåt. Därav alla "uttagningar" som vart eftersom att vi var ganska många och bara det som man tror har en framtid inom det större serierna fick en plats. Så efter sommaren kommer varken jag eller det flesta ifrån mitt gamla lag spela i Huddinge, utan i Team Stockholm. Vi kommer ha samma ställ som Spåret dvs blåa hummel. Wiie!
1 Thess:

skriven

Är det sebbe glemhorn och hur känner ni varandra? ;)

Svar: Ja det är det, vi känner varandra genom handbollen :)
Ellinor Löfgren

Kommentera här: