Bild på mig och pappa ifrån julaftons firandet hemma hos farmor

Fastän jag inte firade min jul som jag brukar göra så var den grym i år. Hann träffa alla nära och kära och senare emot kvällen rörde jag mig emot min andra familj ute på Dalarö hehe. Tror jag är mer där än hemma så idag när jag skulle slå in portkoden kom jag inte ihåg den så fick ringa hem och fråga?! Sjukt! Fick vääärldens finaste halsband av min pojke också så min julafton kunde inte bli bättre.
Var och kollade Drott-Skånela i Märsta idag och Gud så grym vår älskade Albin är. Saknat honom så förfärligt och när vi sa hejdå fick jag verkligen en klump i magen. Har ni några såna vänner, ifrån någon annan stad som man bara kan träffa 2ggr om året? Åh blir så arg på att vi inte planerade in att åka med Drott ner tillbaka till Halmstad och stanna där ett par dagar..
Mår dåligt eftersom vi pratat om att åka ner till Lund och kolla Lundaspelen också för att sen följa med Sävehof grabbarna tillbaka hem till Göteborg (mycket handbolls snack nu kanske, förvirrar säkert många) men det kommer ju inte heller bli av eftersom att vi (Sara och jag) har planer på att vara hemma över nyår. Så vi får helt enkelt åka till Göteborg i januari om jag klarar av att inte shoppa upp mina pengar.. Som Sara säger "jag önskar att jag var ekonomiskt oberoende så jag kunde vara sådär spontan som jag vill" och kan inte annat än att hålla med. Har så många vänner, Sverige runt, som jag lärt känna genom handbollen, som jag inte träffar annat än på de stora evenemangen över sommaren. Förstår ni, man träffar dem 1 gång per år!!! Herregud får ont i hjärtat nu för jag saknar alla mina bästa grabbar så mycket, för faktiskt har jag lärt känna såå många fler killar än tjejer? Aja ska spendera lite tid med mina mostrar som är här på besök ifrån Vimmerby/Linköping/Norrköping. Imorgon är det första träningen sedan Junior Elit cupen och jag är så taggad!! Träningsläger i helgen med, herregud vad jag älskar handboll. 

Kommentera här: