Däckade


Sebbe ringde nyss och ville att jag skulle komma över. Men efter att ha vunnit emot Spåret med 10 så orkar jag inte det. Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng med ett glas juice och kolla Jersey Shore. Kyss
1 steffi:

skriven

hej ellinor! innan du slutar vill jag ändå skriva det här till dig. har inte följt dig så länge men sen jag klickat in blev jag beroende. du är min förebild! du är väl 17? vid 17 vill jag också vara som du, grymt duktig på handboll! HERREGUD VAD DU ÄR DUKTIG, läser det som du skrev ovan, det med norge och spanien. vill verkligen se dig spela i framtiden, vem vet. vi kanske får spela tillsammans. ville iaf önska dig lycka till och jag hoppas som tusan att komma så långt som du!



jättemånga kramar!



och så ivlle jag tacka dig för du puffade mig när jag skulle ha mitt livs största val(Just då var det, det!). det lbev trots allt att spela med killarna. för om jag är bra, tillräckligt bra kommer de lägga märke till mig vare sig jag spelar med killar eller med tjejer, eller hur? finaste du! lycka till i allt! du är grym!

Kommentera här: