Ny header


Fotografen här var tydligen svensk (!!) så nu under fikarasten fick jag låna hans ena dator. Loggade snabbt in på facebook och skrev till mina nära och kära hur sjukt Frankrike är sen så bytte jag header här på bloggen. Vad tycker ni? Fått frågan om varför jag just använder fjädrar i mina headrar och svaret är ganska enkelt om man tänker efter.. En fjäder flyger iväg med vinden, är fri och styrs inte utav några regler. Den är tunn och skör men samtidigt tål den alla skit väder Gud än ger den.
Nu lite om hur jag har det: Vädret är toppen, dock lite molnigt.. Trodde att jag skulle hata maten men jag älskar den! Jag har blivit sminkad som en grottmänniska (haha herre jag har bild att visa er!) och kläderna jag hittils har haft är hur snygga som helst. Gaah. Nu måste jag återgå till plåtningen, kommer hem imorgon så vi hörs mer då! XOXO a fucking model from Paris

Kommentera här: